ЗДО ”Казка” м. Чоп
місто Чоп, Закарпатська область

Звіти

 

Фото без опису Фото без опису Фото без опису Фото без опису Фото без опису Фото без опису Фото без опису Фото без опису Фото без опису Фото без опису Фото без опису Фото без опису Фото без опису Фото без опису Фото без опису

*******

Звіт за 2020 - 2021 навчальний рік (станом на травень 2021 року)

Всього в мережі закладів дошкільної освіти міста – 1 ЗДО «Казка» м. Чоп, вул. Миру, 8. Проектна потужність закладу на 247 місць. Дошкільний заклад працює з 5-денним робочим тижнем. Режим роботи: 12-ти годинний.

В дошкільному закладі виховується 240 дітей. Всього 14 вікових груп, з них 11 – україномовних, 3 – угорськомовні. Розширено мережу закладу, з січня 2019 року відкрито 14 вікову групу, функціонує інклюзивна група, наповнюваністю 15 дітей.

Одна група ясельного віку від 2 до 3 років – 19 дітей;

чотири групи молодшого віку 3 – 4 роки – 66 дітей,

чотири групи середнього віку 4 – 5 р. – 73 дитини,

п’ять груп старшого віку 5 – 6 років – 82 дитини.

В угорських групах – 49 дітей. 11 дітей ромської національності. 29 дітей батьків учасників АТО; діти сироти, позбавлені батьківського піклування – немає, діти з інвалідністю – 2 дитини.

 

Охоплення дітей дошкільною освітою:

Діти дошкільного віку від 2 до 5 р. (158 дітей);

Діти старшого дошкільного віку  від 5 до 6 (7) р. (82 дитини);

Всього дітей на 100 місць – 103 дитини.

Кількість дітей, які перебувають на обліку для влаштування в 2021-2022 навчальному році в дошкільний навчальний заклад «Казка» м. Чоп :

  • віком від 0 до 3 років – 58 дітей.

Черга на влаштування дітей до дошкільного закладу відсутня.

Освітній процес

Освітній процес у ДНЗ «Казка» забезпечують 30 кваліфікованих спеціалістів, серед яких практичний психолог, вчитель-логопед, інструктор з фізкультури, музичні керівники, хореограф, соціальний педагог, асистент вихователя інклюзивної групи.. Діяльність педагогічного колективу була спрямована на осучаснення змісту і методів освітньої діяльності, адаптацію педагогічного процесу до вимог інформаційного освітнього простору, формування готовності до інноваційних змін.

Для виконання поставлених завдань в дошкільному закладі створені необхідні умови для якісної організації життєдіяльності дітей, всі групи естетично оформлені, затишні, облаштовані меблями та відповідають віку дітей, гігієнічним та санітарним вимогам. Освітнє середовище в групових осередках мотивує дітей знаходити місце для задоволення власних задатків та інтересів, активізує до діяльності, зберігає фізичне та психологічне здоров'я, а також розвиває якості особистості та важливі для життя компетентності. Ігрові осередки наповнені предметами, іграшками, матеріалом, який зрозумілий та цікавий дітям.

Значної уваги приділили трансформованості, гнучкості дизайну груп та приміщень дошкільного закладу, ігрових майданчиків, з використанням поверхні стін та підлоги з розвивальною метою.

Під час проведення освітнього процесу з розвивальною метою педагоги широко використовують нестандартне обладнання, дидактичні посібники великого розміру, інтерактивну наочність та сучасне фізкультурне обладнання. В практику роботи активно впроваджують вивчення та використання в роботі з дітьми музичних руханок.

 

Інклюзивна освіта:

         У дошкільному закладі функціонує інклюзивна група наповнюваністю 15 дітей. Протягом навчального 2020-2021 навчального року цю групу відвідувала дівчинка з розладами аутичного спектру. Забезпечено моніторинг потреб дитини для адаптації освітнього середовища вікової інклюзивної групи – придбано посібники та дидактичні матеріали для розвитку когнітивної сфери дитини. Зокрема дошка Сегена, дивотренажер, картки візуальної підтримки для дітей з аутизмом, масажні килимки, півсфери-балансири, доріжка-рівновага, тренажер «Сходинки», світлодіодна пісочниця, ноутбук.

         Асистентом вихователя ведеться картка розвитку дитини, згідно з якою складено індивідуальну програму розвитку, індивідуальний освітній план, побудований  на основі  Програми розвитку дитини дошкільного розвитку дітей дошкільного віку з аутизмом Т.В. Скрипник «Розквіт». Налагоджено роботу команди психолого-педагогічного супроводу для надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дитині з особливими потребами. Надавались практичні завдання – сенсорні ігри, вправи на розвиток академічних та побутових навичок, вправи для фізичного розвитку дитини, з метою розвитку мовлення дитини, вміння впевнено почуватися в колективі дітей.

 

Протиепідемічні заходи у дошкільному закладі на період карантину у зв’язку з поширенням корона вірусної хвороби COVID-19 виконано організаційні заходи:

  • Розроблено графіки руху груп та розмежування прийому дітей на вулиці, враховуючи входи у дошкільний заклад. Приймали та передавали дітей батькам за межами будівлі закладу.
  • Проводиться температурний скринінг на вході до закладу персоналу, дітей.
  • Вилучено з групових приміщень килими, багаторазові тканинні рушники, м'які і дрібні іграшки.
  • Переформатовано в групових приміщеннях  розміщення ігрових осередків, столів, щоб забезпечити фізичне дистанціювання дітей.
  • Під час денного сну вихователі розміщують дітей на максимальну відстань одне від одного.
  • Організація освітньої роботи з дітьми на свіжому повітрі.
  • Обмежено проведення масових заходів, нарад, батьківських зборів.

Освітній процес:

  • Обмежили кількість дітей в групах
  • Розроблено розпорядок дня на період карантину.
  • Обмежили заняття та ігри, що передбачають безпосередній фізичний контакт між дітьми та персоналом закладу.
  • Проводили масові заходи у закладі за участі вихованців не більше однієї групи.

Просвітницька робота:

  • Проведено з усіма працівниками інструктажі щодо дотримання протиепідемічного режиму, правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів.
  • Розмістили інформаційні матеріали про основні протиепідемічні заходи та етикет кашлю.

 

Харчування

У закладі дотримано виконання натуральних норм харчування. Забезпечено різноманітне, безпечне, корисне та збалансоване харчування, що відповідає віковим потребам дітей.

З 1 січня 2020 р. вартість харчування одного дітодня  у ДНЗ «Казка» встановлено в розмірі 40,00 (сорока) грн., враховуючи 12 годинний режим роботи та трьохразове харчування. З 1 березня 2021 року встановлений розмір плати для батьків в сумі  20,00 (двадцять) грн. в день на 1 (одну) дитину, за рахунок міського бюджету – 20,00 (двадцять) грн.

Працюємо над впровадженням системи управління безпечністю харчової продукції, заснованої на принципах HАССP, метою якої є надавати безпечну харчову продукцію, яка відповідає вимогам стандартів України, забезпечуючи стабільність якості продукції на всіх етапах її життєвого циклу – від виробництва до кінцевого споживання.

Поповнення матеріально-технічної бази ДНЗ згідно плану економічного розвитку виконано:

  • харчоблоку із заміною каналізаційної системи, сантехніки, мийочних ванн, з введенням в експлуатацію витяжної вентиляції. Замінено стелажі, меблі та доукомплектовано харчоблок електробойлером, промисловою електром'ясорубкою.  
  • У восьми вікових групах замінено лінолеумне покриття (у ігрових кімнатах, спальнях, коридорах). Завершено заміну мийочних ванн з тумбами для харчових зон чотирьох вікових груп.
  • Виконано санітарні побілки  по віковим групам.
  • Виконано капітальний ремонт сходової клітини №4.
  • Виконано роботи по відводу стічної дощової води до каналізаційних колодязів.
  • Встановлено камеру відео спостереження.
  • Виконано роботи по встановленню протипожежної сигналізації по всім віковим групам, доукомплектовано протипожежні внутрішні щитки покривалами з негорючого матеріалу – 4 шт. Перезаряджено 15 порошкових вогнегасників.
  • Для медичного кабінету придбано електронні ваги з ростоміром та бактерицидна лампа.
  • Для дотримання санітарних та протиепідемічних заходів, відповідно до  рекомендацій головного державного санітарного лікаря та вимог санітарного регламента, дошкільний навчальний заклад «Казка» м. Чоп забезпечувався необхідними засобами захисту: спиртовмісними антисептиками, дезінфікуючими засобами,  безконтактними термометрами. Працівники закладу забезпечені засобами індивідуального захисту (маски, рукавички) та засобами особистої гігієни (рідке мило, паперові рушники тощо).
  • Завершена робота по будівництву чотирьох павільйонів та їх облаштування ігровими спорудами.
  • На новий навчальний рік оновлено дизайн групових приміщень, сходових клітин, коридорів та павільйонів на ігрових майданчиках.  

Перспективи розвитку закладу на 2019 – 2023 роки

  • Відкриття студії зображувальної діяльності.
  •  Відкриття логопедичної групи.
  •  Реконструкція літнього басейну.
  •  Відкриття сучасного інтерактивного кабінету.
  • Будівництво спортивного майданчика, реконструкція павільйонів та споруд на ігрових майданчиках.
  • Завершення реконструкції спортивного залу та в рамках розширення мережі закладу, завершення ремонтних робіт вікової групи.
  • Осучаснення інформаційно-технічного забезпечення  (бездротовий інтернет з wi-fi підключенням)

Логін: *

Пароль: *