Адміністрація
У світі всі малята - і хлопчики й дівчата -
повинні право мати щасливими зростати.
В турботливій країні, у люблячій родині
мужнітимуть здорові біляві й чорноброві.
Бо очі карі й сірі у злагоді та мирі не плачуть,
а сміються, що "дітками" зовуться.
Директор ЗДО "Казка" м. Чоп Моцьо Галина Степанівна
"УСПІХ ПРИХОДИТЬ ДО ТИХ, ХТО ДОКЛАДАЄ ЗУСИЛЬ І ВІРИТЬ У СВОЇ СИЛИ."
Педагогічне кредо:
" БЕРІТЬ НАС (ДІТЕЙ) ТАКИМИ, ЯКИМИ МИ Є, І ЗРОБІТЬ НАС ТАКИМИ, ЯКИМИ МИ МАЄМО СТАТИ"
Ш.О. Амонашвілі
Мета моєї діяльності - це спрямувати зусилля педагогічного колективу на створення другої оселі для дітей, і головне в ній не тільки зовнішня краса, і позитивна емоційна атмосфера, аура творчості, яка потребує змін в організації та у змісті сучасного педагогічного процесу, в забезпеченні роботи дошкільного закладу в інноваційному режимі.
ДВА ВИНАХОДИ ЛЮДИНИ МОЖНА ВВАЖАТИ
НАЙСКЛАДНІШИМИ:
МИСТЕЦТВО УПРАВЛЯТИ ТА
МИСТЕЦТВО ВИХОВУВАТИ.
Е. Кант
Вихователь-методист Бойко Юлія Валеріївна
Педагогічне кредо: НАВЧАЮСЬ, ЩОБ НАВЧАТИ ІНШИХ.
Методичну роботу закладу спрямовуємо на організацію навчально - виховного процесу з урахуванням здібностей дітей, нахилів, інтересів, рівня інтелектуального, фізичного і психічного розвитку.
Створюємо умови для комфортного перебування малюків в дошкільному закладі, щоб у дітей виникло бажання активно діяти, гратись, працювати і навчатись.
В умовах реформування національної системи освіти в Україні важливого значення набуває організація методичної роботи в дитячому закладі. Головна мета- допомогти пеедагогічним працівникам в реалізації актуальних питань розвитку, вдосконалення і підвищення професійної майстерності та фахового рівня пед. працівників, активізація творчого потенціалу; формування здатності до швидкої адаптації в умовах, що постійно змінюються.
Методична робота в ДНЗ направлена на:
- формування колективу однодумців обєднаних єдиними цілями;
- на всебічне підвищення професійної майстерності кожного педагога;
- узагальнення і розвиток творчого потенціалу педагогів;
- досягнення оптимальних результатів розвитку дошкільників;
- впровадження кращого педагогічного досвіду в роботу закладу.