Інформація для батьків
Пріоритетом у практиці роботи закладу дошкільної освіти «Казка» м. Чоп на сучасному етапі є співпраця з родиною на засадах педагогіки партнерства: допомога у подоланні негативних наслідків травмуючих подій та адаптації до нових обставин їхнього життя, організація емоціно-підтримувальної мовленнєвої комунікації з батьками, гуманізація стосунків між членами родини та працівниками дошкільного закладу, активне залучення сім’ї до освітнього процесу.
У зв'язку з воєнним станом у країні заклад інформує батьків про:
- організацію освітнього процесу, режим роботи закладу, форми освітньої діяльності;
- створення у закладі безпечних умов, укриття;
- застосування інструментів управлінської діяльності для вирішення надзвичайних ситуацій (протоколи безпеки на випадок повітряної тривоги, евакуації, дотримання правил прийому дітей та правил поведінки у закладі освіти;
- здійснення інформаційної підтримки та психологічного супроводу.
Форми роботи з батьками:
- загальні та групові батьківські збори;
- папки-пересувки, тематичні ширми, пам’ятки;
- педагогічно-інформаційні стенди, куточки з БЖД і ЦЗ, допомога в облаштуванні осередків безпеки в ЗДО;
- педагогічні консультації;
- використання альтернативних засобів комунікації - електронних платформ (Viber, Telegram, Zoom, Google meet, Numo);
- тематичні розваги за участі родин вихованців;
- індивідуальна робота бесіди з батьками;
- залучення до проведення тематичних виставок.
В закладі організована робота також і з дистанційного супроводу батьків у вихованні та навчанні дітей. Педагоги пропонують батькам альтернативні засоби комунікації та ресурси: сторінки сайту закладу дошкільної освіти, електронне листування, онлайн-спілкування у закритій групі в соціальних мережах тощо. Вихователі закладу постійно поновлювали інформації в батьківських куточках, залучали батьків до організації освітньо-виховного процесу. З метою задоволення потреб у наданні освітніх послуг протягом року проводилось неодноразове анкетування батьківського загалу на предмет оцінювання роботи колективу з різноманітних питань, зокрема, патріотичного виховання дітей.
Найпоширенішою практикою в педагогів було створення в соціальній мережі Viber групи для батьків, де вони ознайомлювали батьківський колектив з організацією дозвілля дітей, надавали корисні поради як зайняти дитину під час вимкнення світла, ознайомлювали з головними правилами інформаційної безпеки під час військового стану.
Вихователі постійно спрямовували самоосвіту батьків з різних питань, стимулювали їх прагнення і вміння поповнювати свої педагогічні знання. У процесі спілкування з батьками вихователі намагалися створити атмосферу довіри, враховували особливості кожної родини.
***************